21 Aralık 2013 Cumartesi

Önder Özen Farkı...


Önder Özen'in Elazığ maçı sonrası yaptığı açıklama örnek olacak şekilde. Bunu hep hatırlamak için buraya koyayım dedim...
''Elazığspor galibiyetiyle taraftarımız da biraz nefes almalı. Profesyonel kaygıları anlayabilecek birisiyim. Amatör ruh nedir bugün onu gördük. Belki maçı izlmeyenler görmemiş olabilir. Kadromuz derin ama cezalı ve sakat oyuncularımız var. Profesyonel kaygıları olan oyuncularımız da var. Belki bir süre sonra bizim oyuncumuz olmayacak onlar”

“Gökhan Töre sakat olmasına rağmen benim odama geldi ve ‘hocam ben hastaneye gidip MR çektirmek istiyorum’ dedi. Kadro bu kadar eksikken böyle kötü bir günde oynama ihtimalım yüzde 1 bile olsa değerlendirmek istiyorum’ dedi. MR’ı çektirdiler, koşarak geldi. Taktik toplantıya yetişemedi. Kapıya dayandı ‘ben oynamak istiyorum’ dedi. Amatörce olabilir, Uğur’un ağrılar içinde oynaması amatörce olabilir. Olcay’ın bugün ciğerleri patlarcasına koşması amatörce bulunabilir. Tolga geçen hafta gördünüz büyük bir acı yaşadı. 48 saat sonra her şeyi bir kenara bırakıp amatörce mücadele etti”
“Bugün buraya gelen az sayıdaki taraftara teşekkür etmek istiyorum. Hepsine helal olsun. Soyunma odasına bu akşam bulunan herkese helal olsun.”
“Az önce söyledim. Profesyonel kaygıları anlarım. Beşiktaş’ın profesyonelleri yönetim kurulu üyesi de anlar ama amatör ruhla değerlendirilir. Geçmişte böyle oldu yine öyle olacak. kontratlı oyuncu. Avukatlarla kendisine ceza tebliğ edildi. Bundan sonra ne olacağı konusunda kendi aramızda konuştuk. Benim Beşiktaş adına kaygılarım var. O da bunları değerlendirecektir. Gözlemlerimi yönetim kurulu ile paylayaşacağım. Buna göre bir karar çıkacaktır”

Hiç yorum yok: