24 Kasım 2012 Cumartesi

Bravo Samet Hoca

Beşiktaş-Akhisar maçından sonra Samet Aybaba'nın kurduğu cümleler mükemmel. Beşiktaş'ın hangi noktaya geldiğini gösteriyor. Bırakın şampiyonluğu, olma isteğini, zirveye oynamayı. Benim hep özlediğim, yıllardır hasretini duyduğum Beşiktaş işte bu. Sakatlığı nedeniyle sezonu kapayan İsmail Köybaşı ile ilgili bir soru üzerine ''İsmail bizim evladımız, biz Beşiktaş ailesiyiz. Arkadaşlarının ona duyduğu sevgiyi görüyorsunuz. Hastaneye gittik. Ersan dedi ki; 'İsmail ne kadar şanslısın, ben 1 yıl önce sakatlandım buraya geldim, yanımda kimse yoktu'. Biz bir aile, bir takım ortamı istiyoruz. Böyle birliktelikler de bizi mutlu ediyor'' demesi çok güzeldi.
Bu arada Almeida'yı komik bir şekilde atan Halis'e de güzel cevap verdi: "Almeida kupa maçında oynamayacak yani önümüzdeki Orduspor maçında oynayacak.Bende onu kupa maçında dinlendirecektim.Hakem benden önce davrandı". İşte bu aman hocam devam. Kolay gol yiyormuşuz da, böyle nereye kadar gidecekmişte. Gittiği yere kadar işte, karıştırmayın fazlasını. Ben mutluyum. Umarım Beşiktaşlılar da mutludur benim kadar. Böyle bir sezonunda her şey bir anda olsun istemeyin. Patlarız yoksa. Beşiktaş bu sene puan olarak anı yaşamalı. Takım olmak için geleceği düşünmeli. Bunlarda oluyor. Bravo Samet hoca.

Hiç yorum yok: